dangerous

tjenaa,
Igår var jag hos Agnes, med Therese Anna och såklart Agnes. Jag och Anna kom rätt sent, och från början gjorde vi inte så speciellt mycket. Vi  satt bara mest och pratade. Sen kom vi på att vi skule hyra film oh köpa godis. Så vi tog mopparna in till stan och hyrde film på statiol. Sen åkte vi på hydro och köpte godis. Hela två propp fulla godis påsar, och två stora drickor, fetton! Och vi hyrde "One Missed Call". Den var rätt äcklig, ganska overklig, men ändå as läskig;o.
Så vi slog på filmen direkt när vi kom hem, och såg den, va skräckslagna efteråt. Så vi tog lite luft, åt massor av godis, och sen ville vi se en annan film, en gladare film. Så vi inte skulle vara så rädd när vi fick och la oss. Så då slog vi på " P.S I Love You" Herregud, vilken film. Och den var inte speciellt gladare än den förra kan jag lova. Eller, de var ju en komedi, men den var nå jävulst sorglig. Jag lovar, jag grinade minst fem gånger till den. De gick inte att sluta, tårarna bara rann.. Och efter filmen såg jag inte så snygg ut. Jag var svart under ögonen, och röd i ögonen.
Vi gick och la oss vid fyra ungefär, jag vet inte när jag somnade. Rätt fort iaf. Och vi vaknade vid ett halv två. Och åt frukost vid halv tre.
Det åskade nu på morgonen också, så de var strömavbrott lite då och då, läskigt!;o..
Och justde, "One Missed Call" handlade om att folk fick konstiga samtal på deras telefoner. Och dom hann aldrig svara, och sen stog de "one missed call" och ett röstmedelande. Och mitt i filmen, ringer Thereses telefon, och hon hann inte svara.Och sen står de"ett missat samtal" Och nr var; 0088213300300.. Och det är bara försäljare som har sånt nr. Och lixom, vilken försäljare ringer vid elva på kvällen?;o Rätt äckligt..

Och nu sitter jag här med Anna. Vi har tråkigt och väntar på att min bror ska vakna så vi kan spela Roc Band. Men han verkar vara död, så jag väcker han nog snart, och en sak till..
Jag sa igår att jag skulle knäppa en massa kort idag/igår. Men såklart så glömde ju jag kameran hemma. Ovanligt? nej!
Så, jag har tyvärr inge bilder att hä ut:( Bara den här på Therese.

Tack för en mysig kväll tjejer! Det måste vi göra om! :)

BESO - elin

Kommentarer
Postat av: Therese

det var myyyyyyyyyys, måste verkligen göras om! :D

2008-08-22 @ 00:48:59
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ring inte upp det numret! De ringer och lägger på och sen när man ringer upp så kostar det sjukt mkt, hörde om en som fick betala 300 kr.

2008-09-22 @ 23:15:41
URL: http://emiliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0