hhhhhhey

eeeeeett sista försök med blogg nu.
I helgen hare vare selånger. Det typ, sög:). Men jag gick ändå. Bara för att få träffa folk lixom. OCH åka karusller,ofc! Jag gick i fredags med Isabelle Anna och Michelle. Och igår gick jag med Anna och Anna. Sen träffade vi Agnes och Therese där också:D! Såååååå vi gick med dom. A, och vi typ gick bara runt, i flera minus grader kändes de som. Och åkte en del karuseller. Rätt skoj. Anna åkte hem vid elva, de skulle egentligen jag och Anna också göra, men mamma kunde hämta oss tolv. SÅBRA! Och nu tänkte inte jag skriva nå mer! :)  HEHEHE

You say it best, when you say nothing at all.

BESO - elin

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

Välkommen till bloggträsket! ;)

2008-08-17 @ 17:16:59
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hej och välkommen!

Här kommer du trivas.

Ha en skön söndag.

2008-08-17 @ 17:18:45
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0