my best

TJA!
Igår var jag som sagt med Tezz och Saggi. Ah, vi tog 18.25 bussen in. Sen när vi kom fram var de två timmar kvar tills iv skulle bowla. Så vi gick och köpte glass på donken. Och sen gick vi och satt oss på torget. Och knäppte en massa kort. Och nåra av dom kommer jag faktiskt hä ut här. Så ni får se..
Och sen bowlade vi kl 21.00. Och e började sämst för mig. Men sen tog jag igen. Och jag hamnade tvåa. Och slutade som tvåa. Men de skillde kanske 3 poäng mellan mig och Tezz. Och stackars Saggi kom sist;(. Men hon var lika glad ändå! Och sen ko min mamma dit. För hon skulle tydligen bowla med sina kompisar där. Askul.. Inte pinsamt, inte alls! Men, efter vi hade bowlat så var de över en timme tills bussen gick. Och allt hade stängt. Som att klockan var 22.00 ungefär. Så vi gick ända till donken, asså de andra.. Som är typ mittemot Max. Och där köpte vi typ, nån chicken burger och dricka. Jag och Saggi delade på en dricka. Och sen satt vi där och pratade om allt och ingenting. Sen vid 23.00 gick vi mot bussen. Och det var svinkallt! Men vi pratade på, så de blev varmt ändå:). Och aah, sen hoppade vi på bussen. Och pratade lika mycket då. Och sen hoppade Saggi av, Och sen efter en stund hoppade Tezz av, och sist och minst jag =). Och sen satt jag mig vid datorn. Och sen typ, såg jag att Hans hade kopplat in min tv. Och då blev jag glad. SÅ då la jag mig i sängen och såg på film. Och somnade väldans snabbt.
OCH VET NI. imorgon börjar skolan:| shiet. De här sommarlovet har vare skit. Kallt:( Meeen, jag får hoppas att nästa sommarlov blir bättre. Det SKA bli bättre!










FAVORITER!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0