pretty boy

sheeenna!
Tredje dagen idag. Och idag började skolan på riktigt lixom. Så grymt jobbigt.. Jag är seriöst redan less! Så långa lektioner, om saker som jag inte fattar nånting om. Jag vet inte hur jag ska fixa åttan men.. Det ordnar sig säkert på nått sätt..
Och idag på fysiken så satt jag och tänkte på annat hela lektionen. Och vickade på stolen.. Och sen rätt var de var så råkade jag skjuta ifrån med foten, och sen skrek jag till och flög ner på golvet med stolen över mig:). Men, jag gjorde ju så att dom andra fick en gott skratt iaf. Fast jag skrattade rätt mycket jag med.
Vi slutade två idag. Den ända dagen på hela veckan som vi slutar två. Jag verkligen ÄLSKAR vårat schema asså!
Meeeen, nu hade inte jag tänkt att skriva nått mer idag. Troja iaf.. Aaah, justde. Idag börjar min dans igen! Det ska bli SÅÅÅ kul. Det är  verkligen SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR efterlängtat. Fast, jag tränar ju med syrran, lite mindre kul kanske. Men de funkar faktiskt de med:)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0