with you

AAHEJ!
Jag sov hos Anna inatt. Jag vet inte riktigt varför, bara för nöjet skull lixom. Vi cyklade på statiol, som vanligt. Och sen slog vi på en film. Jag minns inte vad den hette, men bra varen iaf. Vi var ute i deras husvagn till ett kanske. Sen gick vi ut och tittade på stjärnorna. Det var mys!  Men tyvärr så såg vi inge stjärnfall. Men vi såg en hel del sateliter. Inte för att dom är så speciellt rolig, men aja. Vi satt ute och tittade i en halvtimme kanske. Sen började jag frysa, så vi gick in. Och satt oss vid varsin dator ett tag. Sen gick vi och la oss vid fyra. Och somnade vid fem=)
Idag ska jag bowla med Therese och Agnes. Och jag gruvar mig kan jag säga. Bowling är inte min starkaste sida, om man säger så. Men de ska bli kul ändå. V tar 18.25 bussen in, och då kommer vi in tio över sju kanske, och då är de två timmar kvar tills vi ska bowla. Så vi lä ju gå och sätta oss på donken eller nått. Mjaa, sen bowlar vi en timme, och sen tar vi nog 23.12 bussen hem. Om vi inte har nån skjuts alltså. Vilket vi inte vet än. Men, jag hör väl av mig imorrn, antar jag=)

I don't wanna break these chanse

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0