and wishes on a star, just don't come true

eeey
Igårkväll blev det inte en mysig hemmakväll, utan det blev utgång för mig och Michelle istället. Det började med att vi skulle gå ut med Biffen ( Michelles hund ) och sedan blev vi kvar ute. Och det hände en hel del under hela kvällen. Litergranna tänkte jag ta upp här :)
Jag och Michelle fick en ölburk. Så vi gick till skolan med den, och sedan slängde vi den i backen. Och Michelle sprang därifrån, men jag stog kvar med ryggen emot. Så jag märkte inte att det hade gått hål i burken och det sprutade förfullt på mina byxor.. SÅ jag gick runt hela kvällen och luktade öl, mysigt! :)
Och vi var hemma hos Michelle en stund också. Och tittade på när Niclas och Johan drack. Dom skulle till stadshuset. Niclas visade också en film på mig och Michelle när vi kanske gick i... 5;an. När vi uppträder som MIO. Fyfan säger jag bara. Så jävla pinsamt! Jag ser ut som en porrunge. Slänger med håret och flirtar med folk.. Meeeeen de glömmer vi nu :)
När vi gick ifrån Michelle så kom vi ganska precis till när det var slagsmål. Fast det var väl inte ett stort. Det blev bara ett slag. Och det var Rickard som fick ta smällen. Tyckte typ rätt synd om han..
Vi gick till gården för att prata med han, och när vi var där så kom även Agnes Therese Isabelle Anna och Alexander. Dom hade varit hos Alexander och haft typ, kul ;) Dom var på ett väldans bra humör kan man säga.. Dom var på väg till matfors, för att göra.. ingenting? Haha men kul vare!
Efter det gick vi hem en sväng, badade, och sen kom Niclas och Johan hem. Och dom ville att vi skulle komma till Michelle, men när vi kom dit så sov dom? AS ROLIGA. Så jag och Michelle fikade lite, och gick vi hem till mig igen. Och jag ringde älsk, som jag pratade med hela natten;D. Sen somnade han, troja... Och sen somnade jag typ direkt efter. Sen när jag vaknade hade nån av oss lagt på ;D
Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir... Mamma vill att jag följer med henne till Camilla och är barnvakt till hela högen. Syrran vill att jag kommer dit och sover där. Hon ville prata om nått.. Såååå, jag vet inte rikigt vad det blir?! Men tjaaa, ni kan ju alltid höra av er! Ni vet ju vart jag finns
0768302047

axl

BESO - elin

Kommentarer
Postat av: Annna

HAHAHA pinsamt elin! :o <3

2008-10-26 @ 15:54:49
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0