back before you now it

heeeeeeeeeeeeeeeeej
Jag veeet att jag inte har skrivt på ett tag. Och nää, de har inte hänt nånting speciellt. Bara att jag och Anna hade världens otursdag i tisdags.. Krossade lite glas, tiden gick ovanligt sakta, klarade inte av att hitta saker som låg precis framför oss, och typ sånna saker. Så jävlust jobbig dag!
Jag har ju som sagt haft prao hela veckan, på hemtex. Jag som trodde att de skulle bli skönare än skolan? Visst, man får sovmorgon och så. Men de är ju bara en jävla massa slavarbete. Man är ju helt slut när man sätter sig på bussen hem. Vi får städa lite bland handdukar, vika dom fint. Sen måste vi åka ner i källaren och hämta upp alla nya varor, packa upp dom. Och sedan ta hissen ner till källaren  igen med skräpet, sedan ta en annan hiss upp till soprummet.( Och där luktar det allt annat än gott) Där ska vi sortera skärpet, så att dom kommer i rätt sopgrej. Sedan åka och lämna vagnen, sen ska vi åka upp igen, och fortsätta packa upp, och städa bland handdukar. VÄRLDENS TRÅKIGASTE PALTS, jag looovar.
Nästa vecka är de lov, jag vet inte riktigt vad jag ska göra då.. Det lä ju bli att jag ska vara med Anna, och göra en massa... aaaah precis. Sen veckan efter de, så är det prao igen. Men då ska jag och Anna vara på dagis. Där lär de också vara en massa slavjobb. Men det är säkert bättre än på hemtex.  
OCH VET NII!?!?!?!!??!!??!?!?!?!?!?! IDAG HYRDE JAG OCH ANNA VÄRLDENS SORGLIGASTE FIIIILM!! NÄMLIGEN EIGHT BELOW!!! GUUD VAD VI SKA GRIIINA IKVÄLL/IMORGON.
I helgen ska jag vara med Anna, eller hon ska sova här imorgon(fredag). Och på lördag tror jag att jag ska till mina kusiner. Det lä ju bli kul de med. Och sen är det söndag, men söndagar räknas inte till helg. Det är lixom bara en dag som man ska hämta igen sig efter veckan/helgen.

vi är snyggggg

BESO - elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0