breaking free

hey ya
Nu är det fredag, och ännu en vecka har gått. Skönt att tiden går fort ibland.. Nästa vecka har jag so-prov, so-hemtenta,engeliska-prov och fysik-prov.. Ser verkligen fram emot de! :) So;n suger jag i, får alltid kämpa som ett as för att få G. Fysik vet jag inte ens vad det är vi håller på med. Och engelska är jag bara almänt dålig i.. Så de kommer en väldans rolig vecka kan man säga. Verkligen tur veckan lixom!
Idag har dagen gått fort faktiskt ;o. Fredagar brukar gå sakta. Men inte den här fredan. Sista lektionen var som vanligt profiltid. Och jag har powerwalk med min favorit Bengt. Och idag gick vi fort och ganska kort. Så vi fick sluta tidigare. Fast inte så mycket tidigare, men de va ju alltid nått. OCH idag hade jag ju biologi prov också. Och det gick allt annat än bra. Fast om jag ska vara ärlig så trodde jag att jag skulle kunna mindre an vad jag kunde. Och de får väl bara det bra i de hela. Men jag tror ändå inte att de går hela vägen, så de blir nog att plugga och göra om skiten.
Idag ska Michelle komma hit! Det var 40 år sen jag var med henne. Har så mycket att prata om med na, så de blir nog bara en mysig hemmakväll för oss :) Med film,spa och godis! Bättre kan de inte bli. Och du kan ju alltid vara social med oss även om du inte är här;>
0768302047, ni borde kunna de nu!

you can't say no to me

BESO - elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2008-10-11 @ 00:16:19
Postat av: Anonym

skulle inte tro det elin! jag måste ju ha pengar till o köpa en ny! kaaaanske om du kommer och sover hos mig:/jag msåte verkligen snacka med nån

2008-10-11 @ 11:47:38
URL: http://debaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0