Everybody's got something they had to leave behind

guten tag
LALALALALLALALALALALA OOH YAA VAD JAG HATAR BRAATAAR, EN VISSS PRESSONNN LALALALLALALALA PUUUSSS NANANANALALALALALLA NNANANANA BRAAAATTAAAAR I MITT HJÄRTAAAA (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Det blev så att jag åkte till mina kusiner och var barnvakt igårkväll. Fast jag var inte där nå länge, för det var så jävlust tråkigt när inte Linnea var där. Så jag gick till Anna istället. Och de var jävulst mörkt när jag skulle gå till na, och sen gick jag på en grusväg mitt inne i skogen. Inga lampor eller nånting. Var typ, tjaa lite rädd :) Men jag ringde Anna samtidigt, så hon sakulle höra om jag blev bortrövad eller nått :):) Rätt smart, javet!
Annas föräldrar var inte hemma, och Alexander var på fest. Så jag Anna och Amanda hade huset för oss själva. Vilket vi trodde skulle bli skönt, men de blev tvärtom. Det var aaas läskigt.. Men Kuzmin och Albin kom och såg film med oss en stund. Men sen när dom gick hem så blev de ännu mer läskigt. Och INGEN kunde sova hos oss heller. MEn vi tjatade på Albin Linder än bra stund. Och till slut gav han med sig och kom dit :):)  OCH DE TACKAR JAG FÖR! Annars hade vi typ dött av skräck eller nått. MEn sen när vi skulle sova så ville ingen sova ensam i ett rum. Så till slut blev det att anna fick lägga sig på en soffa som var i hennes mamma och pappas rum. Och Albin jag och Amanda låg i deras säng. Amanda i mitten, jag och Albin på sidorna. Och jag pratade med Albin hela natten inatt med. Eller aah vi pratade inte speciellt mycket, med ändå..
Nuuuu ikväll ska jag kanske börja plugga lite till antingen fysiken eller so provet. Jag skrev klart so hem tentan igår. Sköööööööönt. Kimberly är här nu också, så de läju inte bli så mycke plugg.... SÅ ni kan ju ringa miggggg, ELLER skicka ett sms :):)
0768302047

hej

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0