i never had a dream come true

HEEEEJ
Och som vanligt, så regnar det idag. Vad var det jag sa förra torsdagen? Jooo, att de regnar varenda jävla torsdag! Det är nån förbannelse över just torsdag. Och igår var det hur fint väder som helst.. Åh jag vad hatar Svergie, och torsdagar.
Igår åkte Anna Olofsson till Tunisien. Och jag är verkligen så häääääääääääääääääääääääääääääär avis. Jag vill också åka utomlands! :( Men jag hoppas att det blir min tur snart..
Idag har dagen gått fort, slapp en utskällning av Bengt, men hade kvarsittning. Men de var inte så jobbigt, det var bara att sitta där i en halvtimme, och sen gå. Måste bara säga de, att faaaaaan va alla är sur på Matfors skola :O

guuud vad jag saknar kvällen!

BESO - elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0