if i were a boy

hola
Yaaaa, igår var jag med älskling. De var aas mmmmyyyyss (a). Jag var med han till typ tolv, då kom Hans och hämtade mig. Sen när jag kom hem så satt jag mig vid datorn, sen la jag mig och såg på film.
Idag ska jag vara med Anna. Vi kanske ska hitta på nånting med Therese också. Men det är inget säkert än. Annars kanske vi går och hälsa på Anton. Han ska ha lan tis-tors. Så jag och Anna går nog dit antingen idag eller imorgon. Vi får seeeeee :) 
Näää nu ska jag hoppa in i duschen och efter de ska jag försöka väcka lite liv i Anna. Som sagt, ni kan ju alltid höra av er! Och förresten, det blev ingen klippning igår. Det blir nu till veckan istället :)
0768302047, ni borde kunna de nu

guuuud vad jag saknar er

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0