keep holding on

hejhallåe
Min fredag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Eller aah jag och Anna åkte ju till hennes mormor (som förresten bor i Indal typ), och var där till typ nio. Jag kom hem vid kvart i tio, och då visste jag inte vad jag skulle göra med resten av kvällen. Så jag smsade Isabelle Persson och frågade vad hon gjorde, och som tur var så var hon ute med Isabelle och hennes Robin. SÅ, jag gick ut och träffade dom. Och robin var ju inte speciellt nykter.. Jag tror han typ gjorde sönder halva matfors ;p. Meeeeen jag hade kul! Och sen blev det så jävla kallt, så vi bestämde oss för att gå hem till Robin. Men de skulle ta ungefär 3 timmar om vi skulle GÅ. Så Robin ringde och frågade om Backe kunde skjutsa oss, och som tur var kunde han de.
När vi kom fram så skulle vi tydligen gå till nån Jesper. Där var vi bara en stund, såg lite på film, sen gick vi hem till Robin. Hos Robin åt vi chips och såg på film. Jag somande i hans säng, efter ungefär en kvart av filmen. Men de hade tydligen nästan alla gjort, så de var lixom lugnt ändå :)
Sen skulle jag Isabelle och Isabelle gå hem vid ett. Och det var så jävla kallt! Men vi hade tur den här gången också, Markus körde förbi med hans epa, och vi fick skjuts hem. Det var nog det bästa som hände under hela kvällen, annars lovar jag att jag typ hade frysit ihjäl eller nånting..
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag ska nog vara med älskling. GOOOOOOS!

Jag saknar dig, kom hem

BESO - elin

Kommentarer
Postat av: Annna

Åh! vilken söt bild <3

2008-10-26 @ 15:51:59
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0