touch my body

tjeeeaaanaes
Typ, har inte skrivit på nån dag. Har aldrig tid eller lust längre;o. Meeen aja, igår var det Fredag. Hände inget roligt på hela dagen. Eller aah de var ju två månader igår (aa). Deeet va ju rätt roooligt:) Men annars vare bara tråk.

Idag har jag gått sån här pilgrimsvandring med konfan. Vi åkte buss ifrån matfors till selånger. Och sen GICK vi hem. Och jag vet att jag har sagt att en massa saker har varit " bland om det jobbigaste jag varit med om" . Men Aah, inget slår nog dehär. Seriöst, vi gick i flera timmar och det kändes som att vi inte kom nånstans. 1,5 mil vare. Och det är SKIT LÅNGT. Men de gick ju, jag kom ju hem..

Ikväll ska jag till Anna :).  Jag vet inte rikigt vad vi ska hitta på.. Men ni kan ju höra av er om ni vill =D 0768302047

2 månader, jag älskar dig <3

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0