we could have some fun boy

ciao
Idag är det onsdag. Jag hatar onsdagar. De är den drygaste dagen på hela veckan, om man inte räknar med söndagar. Bara jobbiga och långa lektioner.
Idag skulle jag till tandläkaren 13.45. Så jag gick tidigare ifrån SO;n. Dom skulle typ, plasta mina tänder.. Men dom kunde bara plasta uppe och nere på höger sida, för sen fick jag för ut i käken. Jag har fortfarande lite ont sen jag ramlade serrö. Så jag fick en ny tid så jag ska tillbaka i november och plasta på vänster sida.
HAHAHA jag måste bara få berätta en sak!  När jag skulle gå till tandläkaren så gick de en as gammal tant framför mig. Hon var kanske 80 år. Och hon typ snubblade på en sten. Och hon bah; helvetes jävla skit! Sen tog hon upp stenen och kasta iväg den. HAHAHAHHAHAHAHA jag höll på att dö av skratt!! .. fast de låter inge kul, men de vare (a)
Och efter tandläkaren var det bara att gå över vägen så kom jag till konfa träffen. Jag har de varje onsdag efter skolan u know. Den här gången bad vi för någon man tycker att man ska tänka på. Och sedan fikade vi. Efter det så fick vi en varsin psalmbok och sjöng 4 stycken psalmer. Sen va de slut.
Ikväll ska jag titta på nått andra avenyn avsnitt, och kanske plugga lite biologi. Har prov på fredag. Och justde, jag hade spanska prov idag.. De gick inte bra. Om vi ville veta :)

lillsis

BESO - elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag följer din blogg, bara så du vet:)..

haha jag kan tänka mig atnten hahaha :D:D

men du kan ju höra av dig om du vill via sms eller nått. <333

2008-10-08 @ 21:00:29
Postat av: Anonym

haha jaså:D:D

och vem är du? (a)

2008-10-09 @ 18:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0