when you were young

hey
Idag regnar det. Precis som det brukar göra på torsdagar.. Det är värsta tråkiga dagen! Det är tråkiga och dryga lektioner, och sen blir det ju inte bättre av att vi har idrott heller. Jag hatar idrott.. Men aah, jag måste vara med ändå. Annars får jag inge betyg. Och det vill jag inte riskera (a)
Det har inte hänt något roligt på hela dagen. Eller aah.. Tore, du vet han som står i caféterian? Ah sktisamma.. Iaf, så knäppte han ett jätte fint kort på mig och Anna. Som han tydligen skulle ha på nån tv.. Ah jag fattar inte riktigt vad han mena. Men iaf, så kolla vi i kors båda två, och sen gjorde vi en väldans snygg min med munnen (:
Nu ikväll ska jag plugga biologi. För som sagt så har jag biologi prov imorgon. Och jag har inte ens tittat på papperna.. Så, jag ska nog lägga ner datorn för ikväll nu. Och lägga ner hela själen och försöka få in nånting om ekologi i huvudet. Mjo, önska mig lycka till.. 0768302047

albin jonsson <3

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0