almost lover

sssssssssssshu
Igår sov jag hos Lukas som sagt. Gick och la mig vid elva nån gång. Var så jävulst trött! Såg på "Alvin och gänget". Asså aah, en ny favorit film! =D
Vi blev väckt åtta. Åt frukost, sen bar det iväg mot Övik. Lukas skulle på Star Wors museumet. Så ah, jag hade inte nått val. Och jag kan inte säga nej heller. Meeen, jag följde med han på nån jävla "skola". Där man skulle lära sig och slåss som en av Star Wors gubbarna. Och det var bland om det drygaste jag varit med om.. Men vad gör man inte för sina kusiner :')
Mjaaaa, imorgon är de måndag igen.. Vilken innebär skola. Och jag har so prov, hem tenta. Och jag tror att jag har engelska prov den här veckan också, är inte riktigt säker.. Såå, ah. Den här veckan lä ju bli en plugg vecka skaru se. GUD VA KUL!
Jag skriver mer imorrn, nu ska jag sova. Och jag måste städa rummet också.. Men de tänker jag inte göra nu! Det för bli morgondagen bekymmer :)
Godnatt, sweet dreams

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0