estockholmo

tttttttja!=D
Mja, nu sitter jag och Anna på tåget. Vi klev upp kvart i fem imorse, och var så jävla trött. Men det var bara att klä på sig, ta med väskan och gå ut till bilen. Vi kom från typ fem över sex, och tåget skulle gå kvart över. Så vi fick typ skynda oss lite. Men aah, tåget var en kvart försenat. Så vi hann:)
Jag försökte typ sova på en gång när vi hade satt oss.. Men jag sov inte speciellt mycket. Jag och Anna vaknade typ samtidigt, gick och köpte godis och sen knäppte vi en massa kort med webkameran;>.
Mjooo, och nu fick jag reda på att tåget är ungefär 30-45 minuter sent. så vi skulle egentligen vara framme nu.. Men aja, vi överlever väll. jag kanske skriver nån till gång under helgen, men annars kan ju alltid ni höra av er :)
0768302047

PUSSSSSSSSSSSSSSSS

BESO - elin

Kommentarer
Postat av: Therese

MEN HAVE FUN IN STOCKHOLM. JAG ÄR INTE AVUNDSJUK ALLS :) puss<3

2008-09-26 @ 18:34:26
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0