i could have another you by tomorrow

Det är helt klart för mig nu, att man inte kan lita på en endaste person. Jag har lätt för att lita på folk, men de är bara skit. Det finns några få personer, som jag litar på mest. Som jag har litat på i alla år. Visst, dom är inte felfri. Men de är nära. Ni vet vilka ni är, och jag lovar. Jag älskar er över allt annat!

mmhej
Jag är grymt irreterad nu. Kan knappt skriva. Men jag ska försöka skirva nån rad ändå.
Ah, idag är de tisdag. Och de var varit tråkigt som vanligt. Mja, de hände inte så mycket. Efter skolan gick jag hem som vanligt, drog fram SO böckerna och försöka plugga. Men de gick inte. Jag var alldeles för trött för att plugga. Men jag måste göra klart de idag. MM AAH intresant. NOET
Så, jag måste plugga nu. Och ikväll blire träning. Ni kan ju höra av er? =)
gratis sms
'BESO - elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0