i wait to long

hejhallå!
Aaah, idag är det onsdag.. Hmm.. 3/9. Undra vad det är för speciellt med den dagen då 8).. aa undraundra..
AAja, idag har jag inte varit med om något kul alls faktiskt. Den här dagen sög. Eller ah, jag och Anna har väl haft lite små kul på lektionerna, men annars har det varit dött. Ingen har gjort eller sagt nått speciellt roligt.. Som det brukar vara.. Meeen, jag har knäppt lite kort idag iaf. Fast det är bara fula bilder, men ni kanske får se några ytterst få. Kanske 1-2 stycken.. Mjaa, kulkul. Jag har inget att skriva;o Eller jo, igår var jag på dansen. Jag och syrran har bytt grupp. Och den här gruppen är mycket svårare..... Och min kondis är nere på noll nu kan man ju verkligen säga. Meen, de ordnar sig nog.

SNYGG ISSA!

schnygg bildddd

Mjappjapp, och nu orkar jag inte hä upp nå mer bilder.. Bad.

BESO - elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0