i will always love you

TJÄNA!
Mmmh, idag är det Lördag. Och jag är sååååååå förkyld.. Jag ska typ bada nu. Och se ifall om jag kanske blir lite piggare. Det skulle inte skada precis.
Jag tror aldrig att jag har varit  förkyld såhär länge nångång. Jag har snart varit förkyld i tre veckor, och det kommer aldrig bli bättre. Känns det som iallafall. Men jag blev typ dubblet så sjuk efter den dära "Kom ut" grejjen. Så jag får skylla lite på det också.
Idag ska jag till min kusin i Kovland. Mamma skjutsar mig vid halv fem till sjukhuset, där min faster jobbar. Sen ska jag vara där typ en timme med henne och hjälpa till lite. Sen ska vi åka hem till dom och mysa på. Jag ska umgås lite med Lukas.. Och sen imorrn ska vi till Övik och göra nått. Minns inte vad de var, men jag lä ju inte hä sådär JÄTTE kul. Så ni kan ju  r i n g a och s m s a
- 6 8 3 0 2 0 4 7

MIN BÄSTA VÄN <3

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0