i'm leaving you for the last time now baby

tjoohej!
Jag tror att det här var den drygaste tråkigaste och segaste fredagen jag har varit med om! Seriöst, bara tråkiga lektioner, som håller på i flera timmar, känns de som iaf. Inte en ända lektion som va "okej'". Meeen, man får lixom kämpa sig genom dagen ändå. Jag och Anna hade Powerwalk med Bengan på slutet, och han går ju 110km/h också. Och jag som har så ont i mitt ben, jag trodde jag skulle avlida, eller typ tappa benet eller nått. Men som tur var så gjorde jag inte nått av de :)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt. Syrran ville att jag skulle komma bort till mamma, för hon skulle dit.. Och som det ser ut nu så blire nog så också. Meeen, jag är inte säker än. För se hure blir:) Jag ska prata lite mer med mami också. Men aja, hure än blir, så kan ni  r i n g a och s m s a!
- 6 8 3 0 2 0 4 7


BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0