keep holding on

hejhej
Aah, idag fick jag mig en fin utskällning av Bengt igen. Eller inte bara jag, utan Anna blev även utsatt idag. Jag och Anna hade småpratat hela lektionen, eller inte hela. Men vi hade verkligen viskat, nästan ohörbart. Men sen sa jag " Jag har kanske har en hemlig beundrare" högt. Och då jävlar bröt de ut för Bengt. Då rasade hevlete lös kan man säga. Jag tror han skrek så att hela matfors hörde. Och sen slog han näven i bordet och sa att vi skulle sätta oss längst fram. Så ah, vi hade inte så mycket att välja på. Och jag sköt bort stolen och gick, då skrek han " och ta med dig bäcker såklart!". Man bah, förlåt bossen. Sen var när vi hade satt oss på plats så blev han helt vanlig igen. Som att inget hade hänt. Sen sa han " Nästa gång blir de kvarsittning och hemringning". OJ! Han ska ringa hem och säga att jag pratade på lektionen. Ajaj, bäst jag sköter mig nu asså..
Mjo, de var väll de ända "roliga" som hände idag. Eller, jag och Anna har väll varit på bra humör. Och gått folk på närverna. Bara för att vi är så skrattig. Men de får dom leva med.
Till helgen blir det nog tjejkväll. Jo, jag vet att jag är i god tid och planerar helgen. Men det är bara bra tycker jag. För då har man något att se fram emot. Emma ska vara ensam hemma på fredag. Så vi ett gäng tjejer som ska dit. Men det är inte säkert än. Men aah, kanske.
Mjaaaaa, de var nog allt för idag. Eller justde! Jag skulle ju städa rummet idag.. Men jag följde med Anna hem. Och jag gruvade mig verkligen för att gå hem för jag visste vad som väntade. Men sen när jag öppnade dörren så ser jag ett väl stadat rum som luktade rengörings medel. Så min kära mamma hade städat mitt rum medans jag var på skolan. SÅ MYCKET KÄRLEK TILL DIG MOR!
Och nu ska jag nog ta mig ett bad och sedan blir det plugg. So hemtenta som ska vara klar tills på onsdag.. Och jag suger verkligen på so. Men vi får hoppas på ett G!

Jag älskar dig min vän

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0