loved by you

tjatja!
Idag var min kära Isabelle Persson på skolan! Skööönt att ha na hemma igen.. Och hon va ju inte lite brun, hon va neger entligt mig:) Meeeen, måste ta och va med na nått, aaas länge sen!
Idag har jag vare på skolan som vanligt, och haft tråååk. Eller vi hade hk idag, och det är ju rätt bra. För de är värsta bra tidsfördrivet. Och idag gjorde vi makaroner och köttfärssås.. Och jag va med BERRA! As bra..
Vi var på nån föreställning eller vad man kallar de idag också, nån gubbe som stog och bara om att det är bra att förstå språket? Eller aah, nått sånt..
Jag har inget att skriva.. Och inga bilder heller, typ. Men jag hä in några ändå bara för att de inte ska bli så tråkigt:)

PUSSSSS PÅ ANAAAA

HEHEHE uglyyy

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0