red red wine

ahej
Jag är typ.. sur/arg nu. Och fråga inte varför, för då blire bara värre :)
Idag har de varit en av dom verkligen drygaste dagarna. Har inte gjort nånting alls. Bara flytit med lixom. Plus att jag har bara haft jobbiga lektioner också.. BLÄEÄEÄÄEÄE
Idag ska jag börja packa typ, och sen måste jag verkligen göra klart svenska grejjen. Och sen måste jag titta på ett Andra avenyn avsnitt också.. För de gjorde jag aldrig igår.. Och justde, jag tränade ju igår. Fick nya steg och allt, hehehe aah de gick väldans bra.. really.. Och jag har kommit på att jag sjunger bättre när jag är arg;o.. Om ni vill veta asså :)

 
Tack för att du finns äckel <3'

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0