the only one i dream of

ttttjjaaaaabbababababa!
Jag kom typ nyss hem från skolan, eller ah för en halvtimme sen.
Idag efter mentorstiden så pratade Bengt "allvar" med mig och Anna. Vi var alldeles för fnissig och flamsig på lektionerna. Så han sa att vi var tvingad att välja väg, den seriösa eller den oseriösa.. ( HAHA ) För om vi störde han en gång till så skulle ha skicka ut oss och vi fick jobba ikapp på kvarsittningen. Och det skulle tydligen synas tydligt på betygen..
Imorrn ska jag ha nå biologiprov om en massa arter. Och jag lovar att det kommer gå skit! Jag kan ingenting, och man ska kunna hur många som helst. Meeeeeen jag får hoppas att jag typ kan gissa rätt på iaf hälften =)
Och som jag sa igår så ska jag hä ut lite bilder idag ifrån Stockholm. Men de finns inte speciellt många att hä ut. För dom flesta är barnförbjudna.. 8)











Sååååååådär:) pusssssss

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0