warwick avenue

tjenispenis!
Idag är det Toooorsdag. Tråkig dag, men det var faktiskt ganska fint väder idag! Och det är ju alltid ett plus i kanten. Men, Anna räddar ju alltid mina dagar, och gör dom till dom bästa:)  Idag hade vi idrott och musik. Dom absolut värsta ämnerna. Jag hatar musik bara för att det är så drygt. Alltid så lång lektioner, och bara en massa prat. Och idrotten suger bara för att jag är så grymt dålig i allting som har med de att göra.
Anna ska sova är inatt=D As kul!  Vi ska väl ut en liten sväng sen, och typ, göra ingenting:)
Duffy - Warwick avenue
Kate Ryan - Goodbye
- Som att bli kär på nytt

Jag tycker att du kan ta och komma hem nu. Vi saknar dig!

Jag och bezta på tha muzic

MIN MIN MIN MIN MIN BÄSTA VÄN

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0