and all i can breathe is your life

Torsdag. Dagen har gått fort men sakta. Om ni fattar 8) Jag tar förgivet att ni gör de. Hade wollyboll på idrotten idag, Axel terra mig om att jag förstörde på plan.. Tack snuttiz! Hehe nerå, inte riktigt terra då, men nästan. Det kunde ha varit så. Jajaaaa, min klass gick vidare i wollyboll DM, men jag som är så himla rolig så jag ska inte vara med (a) Isåfall bara om nån bryter båda lårbenen, inte annars.

VETNIIIIII GAAH VETNINININININIII!?!??!!??!!?! Ni vet ju att jag suger som fan på matte, är as jävla sämst. Men idag hade vi matteprov, kändes förjävligt som de alltid gör, men sen fick vi reda på vad vi fick påengång, OCH VG TILL ELIN FALK! ( och bara så ni vet så kan man bara få VG i grönbok.. hehe  ehehhe   hehehe  he )

Har fortfarande inte fått reda på fysikprovet, men jag får reda på de på måndag troja. Jo, på måndag får jag reda på det. Hehehe IG där. Är helt säker på de... Åh va roligt att de här inlägget handlar om skolan :')

Hehehe maten är redan klar.
see u babes

P.S idag fyller jag år om fyra månader!

Kommentarer
Postat av: mer nyckelben till sverige

gaaaaaah :O du måste vara med på wollyboll DM::O:O:!

2009-04-02 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0