.. är du där med mun och tungaaaa lalalalallalaaaa

Haha, det är nästan läskigt hur bara en liten ( eller ja, egentligen ganska stor ) rund gul sak kan få mig på så otroligt bra humör! Och att jag hade världens bästa sällskap ute i de fina vädret gjorde ju knappast mitt humör dåligare. Jag tillbringade natten hemma hos Agnotsh, och igårkväll umgicks vi litegrann med pojkar. När jag och Agnes vaknade så gick vi nästan direkt ut på hennes fina altan, och där blev vi liggandes hela dagen. Vi knäppte även kort, dom får ni se när Agnes skickat dom. Heheeehehe logiskt

Jaja, nu har de börjat bli mulet troja. Nej nej nej nej nej. Fast det kanske är varmt fortfarande.. hmmm de återstår att se. Jag hoppas jag kan ha min vårjacka imorrn, och kunna använda mina vårskor snaart.
NEJ HÖRRNI
Påsklovet är slut :(  Och det har inte varit världens bästa lov kan ja säga, men då gör ju mina flickvänner de tillräckligt bra :)
hehe
Ne men seriöst, jag måste nästan gör en tacklista nu, känner mig väldigt tvingad.
T A C K F Ö R A T T D U F I N N S
Anna Borg
Agnes Johansson
Therese Nilsson
Emma Nilsson Böös
Isabelle Nording
Mi hermana

Och sedan har jag ju fleeeeeeeeeeera tusen till som är helt wonderbara, men ja, de är ni som peppat och fått mig på bättre humör, aj lav jo.

hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH sötnos, tack för sällskapet under de dagar vi umgåtts under lovet, och ännu mer tack för att DU finns baby! Allt för dig, det vet du<3

2009-04-19 @ 21:30:15
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/
Postat av: enb

love u<3

2009-04-19 @ 21:35:52
Postat av: enb

love u<3

2009-04-19 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0