caurse i'm in love with a boy who knows me better

Torsdag. Hihihi jag är så glad idag. För imorgon är det helg, och det är så jävla fint väder!
Det har varit en sån skön vecka! Vi har inte haft nånting att ta hem. Eller ja, nu fick ju jag såklart en spanska läxa bara därför, men dom brukar inte vara så svår. Fast på måndag har jag engelska prov, vilket betyder att jag måste plugga på helgen.. Fast det får bli söndagens problem, och just de. På söndag ska jag även öva inför konfa avslutningen! DET BÖRJA NÄRMA SIG NU GOTT FOLK!

Lill Anna ( Amanda Borg ) ska ha vårshow ikväll. Och självklart ska jag dit, hon ska ju förfan sjunga!! Inte själv troja, det var typ en duett. Jag ska sitta där med tåriz ögon, bara för att jag är så himla låttpåverkad eller vad man säger. Hehe. Jag menar, jag grinar lätt till saker. Filmer, låtar osv. Jaja, nu vet ni.

Åh, jag har ett jätte stökigt rum också, och jag läju ska måste titta lite i spanska boken.. Förrsten så fick jag reda på biologi provet i tisdag, de gick as dåligt, som väntat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0