för varje gång jag ser dig är det som allting stannar till

Måndag. Herrejävlar vad veckorna går fort nu! Men inte så vi klaga, nejnej. Nu är ju sista måndagen innan påsklovet avklarad, nu har det bara tre och en halv dag kvar typ. Vi slutar tidigare på torsdag, och är ledig på fredag. Hääärligt!

Som sagt har jag värsta fet provet i biologi imorgon. Så jag måste plugga som bara fan, men samtidigt tänkte jag titta lite på OC (aa) hehehe, undra hur mycket pluggande det kommer bli. Fast jag måste ju skriva klart uppsatsen också:o Men helvete. Det är för lite tid, hjääälllppp

Och idag är det ju måndag, och om ni minns så sa jag ju att jag skulle få reda på mitt fysik prov idag. Och det fick jag också. Med tuggummit nerdraget i halsen pga chocken, stod det ett stooort VG på mitt papper.
Jag ljuger inte!! Första gången i mitt liv, VG på ett fysikprov! Det tog en stund innan jag hade smält det kan jag lova. Jag har faktiskt inte smält det än. Gah, fatta ni? Och vill ni veta en till sak, jag var 3 poäng ifrån MVG!

Och tack till Anton som fixade spotify åt mig!

Kommentarer
Postat av: EvaD

emma sötgumma

2009-05-01 @ 23:27:48
URL: http://evadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0