i'm watching you walk away

Ojojoj vilken bra fredag jag fick :o Och det tackar jag mina uuuunderbara vänner för.
Först var vi på marmen, IsabelleN AnnaO Angelica Axel Anton Emma och jag. Sedan kom det flera, jag finns inte vilka det var men typ gangstas94! Hehehe, jaja, vi grillade sånna där skumm godisar som jag inte vågar pröva att stava.. Dom börjar på M.. Maa... Maarsshh...Marshmallows! Hehe jag googlade.

Menmen, vi drog oss sakta men säkert till Matfors. Jag hade turen att få skjuts bak på Victors cykel, resultatet blev en jävligt ond träningsvärk. Men det var de värt. När vi väl kom in till Matfors så drog vi direkt till parken. Där var de rätt mycket folk, och lite mer än hälten var väl... tja... påverkade. Men inte jag, nejnej :) I'm a good girl..

Sedan gick jag även en bit med Albin när han skulle hem. Mysigt. När jag kom tillbaka så skulle Anna och Isabelle gå, så jag och Angelica följde med dom en bit på vägen. Sedan gick vi tillbaka till parken och pratade en hel del med Niclas och Hanna. Och vi landade i min säng någonstans vid 01.45 :)

Ikväll blire mina girls igen. Plus att det är världens finaste väder!! Så jag fattar inte varför jag sitter här..
Så nu ska jag ut och njuuuta, ha en bra lördag, de ska jag!

Kommentarer
Postat av: krokuspära

Wo0t did you say?? 0_o. I'am a good girl? haha or not :D

2009-04-26 @ 21:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0