i'm your lady

Jaru, igår hände de väl inte så mycket. Det blev ett bio besök med Anna, Isabelle och hennes mamma var och såg en annan film samtidigt. Efter tog vi bussen hem och hade EXTREMT kul.. Vi hämtade även upp Therese efter vägen. Vi gick hem till mig och såg på P.S I Love You.

Idag.. Isabelle och Anna sov hos mig, Therese gick hem vid tolv. Vi vaknade ovanligt tidigt.. Dom hade fotbollsträning vid tolv, och efter en liten stund ringde pappa och frågade om jag ville hänga med till birsta. Såååå varför inte. Det blev lite inhandlat, och efter birsta drog vi iväg till min faster som att hon fyller år. Där åt vi osv, sedan var jag tvingad att åka hem som att det blev lite väl barnförbjudet.
h a t a r a t t v a r a l i t e n

Och nu sitter jag här med Therese, vi ska se på film. C I A O

Kommentarer
Postat av: anonymilus

Det blev inte så mycket film.. en lång biltur på många många mil! Inge fel med det heller.. ;)

2009-04-05 @ 14:47:39
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0