people sing and people dance

Måndag. Och helt plötsligt tog det fina vädert slut :( Det kanske är ett tecken på att den här veckan blir dålig? Neeej, så ska vi inte tänka. Jag konfimerar ju mig på söndag, skönt att ha det över kan jag lova. Hehe, sen var man tvingad att välja mellan teater och sång, så ja.. det blev sång för min del. Och som sagt går vi bara till onsdag sen här veckan, så sååå dålig kan den ju inte bli..

Idag var det engelska prov också, och jag har bara G i englska. SÅ jag har själv kommit fram till att om jag får VG på det här provet så kanske jag lyckas med att höja mitt betyg.. Fast ja, jag vet ju inte. Jag har ju Bengt satt.. Och nu gick det ju inte så bra på provet heller, så jag lägger nog ner dom där tankarna. Meeeeeeen jag läju ska lyckas.. nån gång.. eller inte

Förrsten, har jag berättat om min lördag? Nej det har jag inte.. Men iallafall, Angelica sov som sagt hos mig, vi cyklade till henne ( TYP EN HALV MIL!!!!!!!! ) vid halv tio, i ungefär 20 plus. Eller ja, de kändes som att det var så varmt iallafall. När vi väl kom fram tog vi på oss bikinin på en gång och solade i nån timme, har saknat de! :') Sedan kom pappa och hämtade mig, vi åkte och firade världens bästa mormor, åkte till nedansjö en sväng, och jag åkte tillbaka till Angelica.
Lite mer mot kvällen kom även Isabelle och Frida till Angelica. Vi gick till marmen och där var Rebecca och Ella. Agnes Isabelle Maja och Therese kom lite senare på mopparna. Vi grillade och myste. Efter en stund gick jag Angelica Friga och Isabelle, som att vi skulle gå hem till Matfors så var det lika bra attt vi började gå i tid. Halft ihjäl frysna kom vi hem till mig, Jag Angelica och Isabelle. Frida svängade av på vägen, hem till henne. Vi gick ut en sväng, gjorde lite allt möjligt. Snackade oseriöst - seriöst. Vid.. tolv kanske (?) åkte min far förbi, och vi hoppade in i bilen, vilket sedan ledde till en tripp till max.
Vi kom hem vid två kanske, halft döda. Min säng blev föll på tre sekunder.

Igår gick jag och Angelica till henne, solade och gick till kyrkan. Vi hade vår första träning med konfan. Hehe, gick väl lite mindre bra sådär, men vi får hoppas på bättre tur på fredag! Då ska vi även fotograferas. Hehe, kan bli kul.

Oj, vilket långt inlägg.. Hehe, men nu har jag bättre saker för mig.
SEEE U


jag älskar dig, storasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0