bland om de bästa som finns

Min dag började inte bra. Jag vaknade av att min mamma satt vid min dator, och min lillasyster skrek på arabiska. Jag hedde täcket över huvudet och hoppades på att somna om, men de va omöjligt. Så jag klev upp, sa åt mamma att flytta på sig och satt mig vid datorn. Där satt jag till halv två, så började jag fixa mig för att åka och gratta syrran. Jag var inte där länge, jag blev hämtad vid halv fem.
Jag satt mig vid datorn när jag kom hem, igen. Sen  kom Agnes och hennes pappa och hämtade mig, och vi åkte till Therese. Haha, där satt vi vid datorn, skratta åt meningslösa saker, gick ut, frös ihjäl, gick till mig, gick till preem, jag gick hem, dom gick till Therese. Och sen troja att Agnes tog bussen hem därifrån. Eller nått sånt :)
Imorgon !?!?!?!??!?!?!??!?!?!?!?!?!?! IMORGON !?!?!?!?!?!? Snälla rädda mig någon :( Jag måste ha nånstans att sova imorrn! Annars blir jag tvingad att vara barnvakt, och det är likamed DÖDEN! Så ah, rädda mig :)

jag saknar den dagen så jävla mycket

Kommentarer
Postat av: Anonym

så lite så älsklinnnggg :D

2009-01-05 @ 00:56:39
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0