ja, att vara här i en helt ny värld.. med dig

Jag är lycklig, så jävla lycklig. Jag vet inte varför, eller jo, de gör jag visst. Jag är så nöjd med mitt liv! Jag har aldrig riktigt bråkat med min mamma och pappa, jag har världens bästa pojkvän, världens bästa kompisar och jag trivs hemma =D Helt jävla perfekt!
Måndag idag. Jag somnade direkt när jag la mig i sängen, vilket var väldigt sent. Jag var hos Albin först, och gick hem! Hoho, duktigt Elin! Men det var varmt ute, skit varmt faktiskt. Fast halt vare också.. Jag gick och snubbla,halka hela tiden. Men jag höll mig på bena hela vägen, som tur var!
Skolan var lika jobbig som den brukar vara. Var skit trött hela dagen!!! Och vetni, jag fick precis hem mitt piano! Så nu kan jag introt på titanic utantill =D Eller de finns väl olika, jag kan den lätta... Men jag ska lära mig den svåra, nu :) Sen ska jag se på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0