jag är smart, jag är blond!

"Jag har ig i fysik! Hihi, jag bara skoja. Jag har vg, fast inte i fysik utan i hk!"
EN av mina fantastiska repliker ifrån helgen.


Min lillasyster kom nyss fram till mig och skrek. De visade sig att hon hade snurrat in en bil i håret, och det var ingen liten bil. Så alltså, när hon släppte bilen, så följde hela huvudet med. Desutom är hon hårum. Så du kan ju tänka dig själv hur högt hon skrek. Det var nästan så man kände hur håret blåste bakåt.. Om du fattar hur jag menar. Jaja, de slutade iallfall med att jag fick klippa av na den hårslingan.

Bara så ni vet, ångesten tar livet av mig

Och dig saknar jag så de gör ont, jag har en heeeeeel del att berätta nu Anna. Ojojoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0