put a ring on it

Imorgon börjar skolan. Fyfan vad de här lovet har gått fort! Och jag har typ inte gjort ett skit. Mer än två veckor.. Guuuuud. Sen kommer de sportlov och påsklov. Men dom är ju bara en vecka, så de blir att längta till sommarlovet nu.. Åhå, tänk dig att de är ju 20 plus ute =D GE MIG SOMMAR
När Isabelle kom till mig igår så sjung vi först lite singstar. Och efter de gick vi hem till Isabelle, hon åt, vi gick på ica och hyrde film, och sedan gick vi tillbaka till Isabelle. Vi slog på filmen direkt. Love In Manhattan. Jesus vad bra den var. Lite tårar rann de också, men de är inte ovanligt när det gäller mig och filmer. Jag kan grina till CSI också.. Aja, efter den filmen såg vi på en till. Då blev det Aquamarine. Handlade om nån sjöjungfru som blev kär i en kille osvosv. Söt film. Sen gick vi och la oss (:



Jag kan inte annat än sakna gatufesten 08

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: hahaha ja folk kan ju lika gärna tro att affepaffe är till höger, men det är det ju inte och då kommer ju dom ärthjärnorna som tror det leva i en lögn, och det vill jag ju inte!

2009-01-06 @ 20:20:39
URL: http://aagnesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0