until the end of time

Jag har börjat streaka mot vintern nu. Jag hatar vintern! Det är så jävla kallt, och det är snö! Det kan vara snö i fjällen, så kan alla skidnördar hålla sig där, så kan de vara varmt och skönt överallt annars. Speciellt i Matfors! Jag har tillochmed tagit på mig sommar kläder idag. Eller ett sommar plagg. Nämligen en tunika. Gah, jag tänker inte gå ut nå mer nu förns de bil sommar. Jag tänker sova hela jävla vintern.
Just nu är Isabelle på väg hit. Jag vet inte varför vi ska vara här för det finns inget att göra. Men vi läju ska sjunga singstar och hyra film eller nånting. AJA, andra gången jag skriver idag, de läju bli en tredje också. Kult liv Elin, kult liv!

ssssssssssssötnosa =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0