can't help falling in love with you

Hejhejhej.
Nu var det ett bra tag sen jag skrev nånting vettigt här. Jag har nog inget att komma med den här gången heller, ska bara visa att jag lever. Sommarlovet flyter på som vanligt, sover bort halva dagen, äter, umgås med allt och alla, är uppe hela natten, och sover ännu mer.. Men det gör inte så mycket att jag sover bort halva dagen, det är ändå inge bra väder.
Svergie kan dra åt helvete ännu en gång.

Så vad ska man göra resten av sommarlovet då? Jo, dega på hos folk, trippa iväg till stockholm några dagar, fylla byxmyndig, åka iväg till stockholm igen, coldplay, osv. Jag tar det lugnt i sommar, bäst så :) Den 24 augusti börjar skolan igen, maj gard.. De är fan inte långt kvar, de går så fort. Då börjar jag nian.. Hahahahahahahahaha

Höhö jobb på Hi-Fi klubben vetttyyyyyttyyy

Kommentarer
Postat av: Therese

OCH DU TROR INTE JAG SAKNAR DIG ELLER? call me så hittar vi på något bus innan jag åker nu på onsdag igen ;)

2009-07-13 @ 12:37:13
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0