och jag börjar känna att jag lever, ännu en gång

Halva juli har gått, och än så länge har det inte varit nån riktig sommar. Alltså, varför går man och längtar efter något som ändå aldrig kommer? Man går och hoppas/säger att det ska bli den bästa sommaren nånsin. Enligt mig är slutet på Maj, hela juni, hela juli och hela augusti sommartid. Slutet på maj, hela juni och halva juli har varit, och det kanske har varit en max två veckor fint väder sammanlagt! Fast jag kanske inte ska klaga, de fina väder kommer kanske till min födelsedag :)

Jo, det är 19 dagar kvar tills jag blir byxmyndig. Jag vet att det är överskattat att längta efter just den åldern, som att det inte känns ett dugg annorlunda efteråt. Om man ska längta efter någon ålder borde det vara 18, eller 20. Just nu längtar jag inte till nån av dom, speciellt inte tills jag blir 20. Jag vill och tänker inte bli vuxen.

Jag har varit ganska osynlig på sista tiden. Jag har helt enkelt tagit tid åt mig själv. Det bästa sättet är att åka till min moster, Camilla. Där finns allt. Det bästa man kan göra är att bara vara, ha spakväll, chips godis dricka, se en bra film och bara prata. Man behöver "kompisar" till allt. Nog för att Camilla är min moster, och ungefär en 19 år äldre än mig, så är hon ändå en.. m8 för mig! :) Vi var ute och gick igår, och pratade om precis allt. Tex planerade vi vad vi ska göra i jul. Haha

Nu borde jag verkligen göra nånting åt mitt rum, när jag för en gångs skull är hemma.

Kommentarer
Postat av: BananENn

ffIiiiiNn bilDdeen :'))))))



När har du tid att umgås igen då?:D i'm always free uknow. Förutom på fredag för då ska min faster komma...........DAAH vi kan väl träffas innan jag åker iaffallala?;)

2009-07-15 @ 13:39:52
URL: http://anabanan.devote.se
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-15 @ 14:32:12
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: cecilie ♥

frågestund igång i min blogg! kika in och ställ en fråga :)♥

2009-07-15 @ 14:40:20
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: liseberg

haha! jag rör bäst jag vill :D

2009-07-18 @ 22:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0