And after all you're my wonderwall

Jag hade en sån sjuk dröm inatt. En mardröm. Jag såg bara som en "bild" hela tiden. Rummet var alldeles vitt, det var ett sjukhusrum. Det fanns en stor bred säng. I sängen låg en person, så mager att man man bara såg skinn och ben. Personen var så liten och mager att sängen såg dubbelt så stor ut än vad den egentligen var. Men iallafall, Personen var likblek, hade jätte stora svarta ringar runt ögonen och hade inget hår.
Personen såg så ensam ut, ingen var i rummet, ingen hälsade på. På nattduksbordet bredvid sängen så var det ett foto. På vänstra halvan av fotot var det ett kort på personen när den var frisk, och på högra sidan var det var det ett kort på personen så som den såg ut i min dröm.
Jag vet inte riktigt vad som hände sen, men allt blev bara helt klart. Det var jag. Det var mitt porträtt som jag tog nu i nian, och bredvid var det ett kort när jag var sjuk. Jag låg där alldeles ensam, och jag såg verkligen sjuk ut. Tänk seriöst om det där var nått tecken?! Fyfan, jag kommer vara livrädd nu.
Som att jag inte har nog med mitt hyprokonderi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0