Back in business

Nu är vi hemma igen! Det gick jätte bra och mammsen var duktig. Hon skrek in en enda gång och hon svimmade inte. Starkt jobbat! Hon tatuerade iallafall ett kors och en ros, inlindat med ett "snöre" på skuldran. Hon ska tillbaka dit senare och ev. fylla i och färglägga. Då ska jag med igen!

För vet ni?! Jag fick nämligen tatuera mig jag med! Fast utan färg dock ;) Jag fick testa på hur det känns att tautera sig. Det är så sjukt svårt att beskriva "smärtan". Om man ens kan kalla de det. Jag fick testa på hur många ställen jag ville, men hann bara tre innan mamma stog vid dörren och ville åka hem. Men jag testa på handen, underarmen och nacken. Handen gjorde helt klart ondast! Underarmen kändes knappt, och i nacken kändes det väl rätt hyffsat.
Om jag ska försöka att beskriva hur det kändes tex på handen, så var det som att någon tog i allt vad den hade och gjorde tusen nålar. Och inte släppte taget lixom. Fast ändå så var det helt okej, man kunde härda! Så det där med att det gör svin ont och att man håller på att svimma av smärta är lite överskattat enligt mig.

Men jag är inte dum i huvvet heller, jag vet att det känns mer och mindre på vissa ställen och för olika personer. Men det var iallafall vad jag tyckte :)

Nu ska vi få se lite bilder!





Ungefär så ser den ut nu. Så svårt att få till att det ser ut som de gör i verkligheten. Men ja, nu får ni ett humm iallafall. Troligtvist färglägger hon rosen och ytterkanten på korset senare.

Men nu ska jag sova! Är dö trött. Imorgon kommer jag vara i stan hela dagen. Men kommer hem vid två efter skolan, och tar kvart över tre bussen. Så jag hinner nog skriva lite innan jag åker.
Men sov så gott!

KISS

Kommentarer
Postat av: Camilla

snyyyyt!!!g

2009-11-18 @ 10:26:36
URL: http://minamyror.blogg.se/
Postat av: Anonym

den var ju hätte fin! :D

2009-11-18 @ 16:54:46
URL: http://anaolfsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0