De betyder allt

Varför har inte jag pluggat till fysiken för? Snälla berätta. Jag har prov imorgon och jag kan inget. Det här är inte bra. Jag som fick slita håret av mig i åttan för att gå G. Jag är as bra på fysik! :)

Men jag är vrål hungrig nu, och jag ska försöka titta lite i boken :( Åh jag får ångest! Men iallafall så tar jag mitt pickpack senare och drar till Anna. Där sover jag, och vi ska se på Twilight som att vi ska se på New Moon imorgon kväll! Så vi åker in till stan imorgon direkt efter skolan. Så vi hörs nog inte på hela dagen imorgon. Men skriver ett litet inlägg innan jag går till Anna :)

We are the world

Kommentarer
Postat av: annabanananannan

<3<3333333<3<3<3<63

2009-11-19 @ 16:43:47
URL: http://anabanan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0