En månad.

Jag har städat rummet nu. Gud så duktig jag känner mig! Efter jag städat så satt jag mig ner på golvet och pustade ut litegrann. Av en slump vred jag lite på huvudet åt höger och ser en påse ligga under sängen. Drar fram påsen och tittar i den. OJ DÅ tänkte jag när jag såg vad som låg i den. Nämligen julklapparna jag köpte förra veckan! Så jag tände alla mina ljus, hedde på julmusik och släckte lampan.


Det kändes som att det var många, tills jag kom på att jag har ungefär hälften kvar :(


Dessutom kom jag på mig själv med att sitta och le under tiden jag slog in alla klapparna. Troligtvist för att jag alltid har älskat julen, allt som har med den att göra. I år firar jag inte hemma, utan hela tjocka släkten har hyrt stugor mitt ute i skogen i några nätter. Gud så mysigt! Och förresten, det är bara en månad kvar idag ♥

Men nu ska jag skriva SO grejen, engelskan får så lov att vänta tills imorgon, eller torsdag, eller fredag, eller lördag, eller söndag.. HEHE. Vet inte riktigt när den ska vara klar heller. Menmen, tar mig en dusch efter SO;n.

Vi hörs ♥♥


Kommentarer
Postat av: lellle lhkjg,ng

Åh , danke ! ALLA till mej ! :´) (A) <3

2009-11-26 @ 09:38:20
URL: http://bheartl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0