.

Gah vilken skitdag. Alla är på cp humör hemma och jag tycker att jag skriver hur mycket som helst på so skiten men likt förbannat så äre lika mycket kvar.


Tur att jag har några sötnosar som är klippor åtminstonde. Hela jävla 9B är en stor klippa. lovelovelovelove.. Fast jag kan inte säga att dagen började dåligt.. Såg att jag hade fått ett mail ifrån Carro, där stod det nämligen att jag fick MVG på svenska uppsatsen! Wohooooo


Men iallafall.. är lika fast i oth. Såg nyss klart första säsongen, och första avsnittet på andra. Måste lugna mer mig lite nu. Och Axel, min lilla bäbis skickade nyss ett sms och frågade om jag vill ha några one tree hill avsnitt hemladdade. Det betyder att jag får hem alla avsnitt dubbelt så snabbt! Tur att jag har dig bubbas, räddarn i nööööden ♥♥♥♥


Nu ska jag fortsätta se på Grey's.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: 9B <3

ville du ha dem? jag fick inget svar :)

2009-11-04 @ 21:41:08
Postat av: Anonym

klart jag vill! :) har laddat hem hela säsong ett, och hela säsong två :):) (K)(K)(K)

2009-11-04 @ 22:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0