Gooooooodmorgon!

Vi vaknade för ungefär... en timme sen. Tänkte egentligen skiva lite tidigare men det blev frukost istället. Rostat och vaaaarm oboy! Mamma kommer och hämtar mig lite senare för då måste jag följa med till stan och gå runt där. Dock ska mina gullungar med också, så det blir nog inte så boring :)

Iallafall. Jag kom hit vid halv nio igår, då satt vi i en timme och undrade vad vi skulle göra. Vi bestämde oss för att gå hem till mig och hämta min laddare, sen gick vi till min fasters kompis och pratade lite med dom. Där skakade jag hand med Anna-Karin på att jag ska vara barnvakt till hennes barn nån gång.

Vid tolv gick vi hem igen, slog på en film. Jag och Isabelle tuppade av efter att vi tvättat bort sminket och grejer. Så Rebecca fick sitta och titta på filmen själv :] Men vid två nån gång slängde vi oss i sängarna och somnade på en gång.

Ja, nu har ni blivit lite uppdaterade. Bilderna vi knäppte får ni när jag kommer hem.
Seeee YAh

Bjuppar på en bild ifrån en riiiiktigt kulig kväll hos Agnes


Kommentarer
Postat av: agnes

riiiiktigt kul men jävligt urspårad kväll hos mig, hehehehe

2009-11-29 @ 12:50:31
Postat av: Anonym

PLEASE ELIN! sudda över den äckliga killen i mitten typ :o :s

2009-12-01 @ 10:36:27
URL: http://iisabellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

mogen kommentar isabelle nording, verkligen

2009-12-16 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0