Hemma igen!

Första advent idag ju! Glömde nästan bort det. Fast jag blev ganska så mycket påmind när jag gick runt på stan. Fullt med tomtar, julklappar, glögg osv. Jag kom hem för en liten stund sen, har läst igenom lite bloggar och så.

Jag handlade nästan klart alla julklappar. Jg har bara Anna kvar. Hon är så förbannat svår att köpa till.. Och inge pengar har människan på telefon heller så hon kan inte tala om vad hom vill ha. Men iallafall, kunde inte låta bli att shoppa lite till mig själv också! Tre tröjor och ett par strumpbyxor. Kan visa er lite bilder i ett inlägg efter dehär, bara för att jag aldrig brukar göra det.

Men nu ska ni för se lite bilder ifrån igår :)



Träffade min gopojke när jag hälsade på min faster!

Ska knäppa kort på kläderna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0