hemma igen!..

Fast egentligen kom jag hem för ungefär en och en halvtimma sen. Under tiden har jag fikat och sett på Greys. Men iallafall så tittade jag på Commerce linjen idag på TBS. Det verkar ju as bra! Fast isf så skulle jag ta Commerce Trainee. Det betyder att jag har 60 veckors praktik på ett företag. Och om du gör bra ifrån dig oh visar vad du kan så har du STOR chans att få en anställning på företaget när din studietid närmar sitt slut =)
Dessutom måste du inte stå i kassan på Gina, packa upp varor på Bikbok eller larma kläder på Cubus tex. Utan du kan inrikta dig på turism, resande affärsman/kvinna eller något annat. Du kan välja att praktisera på ett hotell osv. Det skulle helt klart passa mig helt enkelt! Fast detta gör inte att min ångest över valet försvinner..

MEN nu ska jag krypa till kojs, ska förmodligen upp tidigtimorgon och duscha, orkar inte göra de nu :]
Godnatt kära underbaringar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0