Hualigen

Varför går veckorna snabbt med dagarna sakta? Eller ibland kan faktiskt dagarna också gå fort. Men oftast så sniglar dom på. Fast det kanske är för att jag inte gör nånting 8) Sitter här och degar typ.. Wiho

På tal om ingenting så är allt som vanligt här hemma. Daniel är sjuk, mamma städar, Hans ser på tv och Emma har nyss börjat se på Nicke Nyfiken. Så jag får höra på när hon skriker "Jag vill se Nycke Vifiken" dag ut och dag in.. Spelar ingen roll hur mycker jag försöker förklara för henne att hon är efterbliven.

Hehehe finns inge roligare än att vara dum med småsyskon :') Ni som har förstår vad jag menar..

Nä nu ska jag gå och tvätta bort sminket, för om jag inte gör det nu kommer jag vara alldeles för lat efter jag har sett ett antal one tree hill och ett andra avenyn avsnitt.. HEHE :]

(P.S Grattis till Nicklas som fyller 16, och grattis till mina pojkvänner som gick vidare i wollyboll DM idag )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0