Mikael Elias? TBS?

Wow. NU kom jag hem. Har varit på språng hela dagen. Just de, jag besökte Mikael Elias och TBS. Båda skolorna verka helt ok, men jag tror nog att jag hellre tar Mikael.. Eller jag vet inte!!! Vill besöka handel grejen på TBS också.. Får gö de på öppet hus :D:D:D:D:D:DD:S:Fsd.df  Men får jag som jag verkligen vill så går jag inte här nästa höst.

Jag kom iallafall nyss hem ifrån morfar! Han fyller 69 år idag. Så nästa år blire fet ferre! HEheheeheh nejrå.. Men av mig fick han ett hjärta som det står "världens bästa morfar" på. Gulligt! Och tro mig, det är verkligen sant! Jag vet inte riktigt vad jag har gjort Gud (vad för bra sak alltså) som att jag fick världens bästa mormor och morfar, även farmor! Farfar dog för 9 år sen, det enda jag minns av honom var när jag hälsade på han på sjukhuset och han låg naken med slangar över hela kroppen.. Härligt sista minne! (Y) Fast farsan ( haha "farsan"..) har sagt att jag var farfars ögonsten. Hihihi synd att jag inte fick uppleva de bara 8) Jag var ju trots allt hans enda tjej barnbarn

Slatan vad trött jag är.. Blir en tiiidig kväll för mig ikväll. väry najz
P.S  HÖRRNNIII min brorsa lärde mig spela dragspel idag! och jag lovar er: JAG ÄR GRRRRRRRRRYMMMM! D.S

HIHIHIHI nyckelben

Kommentarer
Postat av: krokigt nyckelben

hihihi nyckelben, "knak" "sprak"

2009-11-13 @ 15:50:41
Postat av: anton

fin elin :)

2009-11-13 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0